tiistai 6. syyskuuta 2011

GIRL FROM THE LAUNDRETTE

OIKEESTI HEI. me ollaan sinikan kanssa tosi huonoja tyyli bloggaajia D: tai no mie en oo kirjoitellut edes tuonne mun omaan blogiinkaan mittään kunnolla pitkään aikaan oikeesti. aivot on ollu ihan jossain muualla, en tiedä missä. mie oon yrittäny kirjoitella mun the ark aiheista zineä mutta mie olen siinäkin jumissa 7,380ssa sanassa muistaakseni keväässä 2006. mie halusin sitä valmiiksi ensi viikon (!!!!) vikalle keikalle mutta ei se tule valmiiksi millään muulla kun ehkä jollain ihmeellä enkä mie jaksa stressata itselleni ihmettä. ahdistaa valmiiksi jo muutenkin. mie olen nimittäin menossa ruotsiin ensi viikolla sinne arkin vikalle keikalle ja mie stressaan salaa että onko mulla oikeesti varaa (en ole esim tarkistanu mun pankkitilin saldoa tosi pitkään aikaan. oikeesti, mie en muista enää millon olen viimex tarkistanu!) mutta pakkohan sinne on mennä! tänään tuli tekstaria mun arkkiseikkailu toveri jasminelta että se tuleekin kanssa. jippii! jänskää hirveesti eikä oikeesti tunnu siltä että se on niin pian jo. miten kylmä ruotsissa on? mitä mie pistän päälle? keikka on ulkotuloissa! omg omg omg omg. oikeesti hei. toivottavasti mun äitin paketti ja mun paras villatakki tulee ajoissa (mamma sanoi pistävänsä postiin huomenna, mie lähden ens torstaina ekalla junalla lontooseen. apuva!) ei sen puoleen, se on kyllä vähän ohut.

ei mutta.. tässä on vähän jotain kuvia viime viikonlopulta (mie oon ollu vähän huono ottaa mitään kuvia, varsinkaan mun asuista, kun on ollu laiska)












beehive videon musiikki on special needsin 'girl from the launderette'

4 kommenttia:

  1. Mä oon viime aikoina alkanu uhkailee itteeni. Se on tepsiny ihan hyvin.

    VastaaPoista
  2. you are an spitting image of lily allen, your hair is wonnnderful!

    VastaaPoista
  3. Sulla on ihanan erikoinen tyyli, meet selvästi omaa polkuas. BIG LIKE! Eksyin eka ilmeisesti sun vanhaan blogiin ja löysin sitten tän, me like :)

    larakoo.blogspot.com

    VastaaPoista