perjantai 19. elokuuta 2011

KOTISEUDULLE POHJOIS-KARJALAAN..

no jo on perkele. taas ei ole pitkään aikaan tullut kirjoiteltua tänne. sama vanha juttu.

mie kävin viime kuussa suomessa! pääasiassa tulin / menin katsomaan the arkia 'vielä kerran' (mie oon menossa ruotsiin ens kuussa niitten IHAN VARMASTI VIKALLE KEIKALLE) ja sitten käin vähän pohjois-karjalassa ärsyttämässä äitiä ja iskää. mulla oli kaikennäkösiä ihme suunnitelmia mutta paskaako niistä mitään taas tuli. esim meidän piti sinikan kaa hengata pohjois-karjalassa verkkarihousuissa ja juoda kaljaa auringon nousuun mutta ei. mutta näinhän se aina.
tässä jotain kuvia matkan varrelta. (ja lisää löytyy LISÄTIETOJAsta sit hei.)


minä, pikku-tukru ja mun päheet tatskat tammerfestissä


pyttipannua ja jaffaa aamupalaksi vaasassa. omnomnom.


mun ihanat the ark roadtrip toverit vaasassa.


jossain kivalla pysähdyspaikalla matkalla ilomantsiin.


jossain kivalla pysähdyspaikalla matkalla ilomantsiin.


pikkuveli ja carl lappeenrannan hiekkalinnassa.


ratsuväen heppa lappeenrannassa.


muurinpohjalettu pileet.


poika ja susimies joensuussa.


maailman ihanin puutarhakoriste jossain ison huoltoaseman krääsäkaupassa.


maailman toisix ihanin puutarhakoriste. jos ois ollu ylimäärästä rahaa ja puutarha minne pistää, nämä ois ihan selkeesti lähteny mukaan.


saman paikan iittala kaupan muumi-ihanuudet.


iskä juo kahvia jonkun niitten kaverin lasten häissä.


ihania kanelikeksejä ja pullaa häissä.

TRANSLATION: vitut mä mitään jaksan englanniksi kääntää. oppikaa suomee, saatana. nyt on kyllä pare mennä sänkyyn nii jaksaa lusmuilla lauantain. käydä ostamassa linocut hommeleita askartelukaupasta jne jne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti