keskiviikko 11. toukokuuta 2011

VÄRII PÄÄHÄN!

wadazam, sinikka täällä! anteeksipyynnöt ja pusut lukijoille siitä syystä että olen laiminlyönyt tätä blogia ihan kybällä. omaan blogiin on hiukan tullut kirjoitettua mutta tämä on päässyt minun osaltani ikävästi pölyttymään. raksu tukru onneksi on jaksanut mua ja meillä on ollut hauskaa kun ollaan tehty videoterveisiä toisillemme suomeksi ja vaikka mitä muita nörttileidikommervenkkejä!

tämän hetken kuumin (ja vaihtuvin) juttu on mulla tukka:


sinisyyttä! nyt väri on jo vähän haalistunut mutta aion blondata pohjan vielä kerran ja sitten laittaa sinistä pään täyteen.

no tämän hetken vaatetyylistäkin voisi pari sanaa sanoa. olen lähinnä käyttänyt aika perusvetimiä mutta huomasin tässä yksi päivä näyttäväni asuni kannalta hieman ghost worldin endiltä:


gina tricot'n neule
kaverilta saatu joku ikivanha susi-t-paita
h&m:stä hame ja kengät jotka eivät ihan näy


niin ja tän värinen tukka oli ennen värjäystä!

no mutta. sinikka lopettelee tän hiuspäivityksen ja aikoo postailla pientä sisutusjuttua seuraavaksi. pysykäähän kultaisina ja nauttikaa ihanasta lämmöstä! tämä leidi on viihtynyt tämän päivän joen rannalla savon sydämessä, heh.

english translation:
sorries for not updating this for ages, ughness. but am here now again and this time showing you mah newish blue hair! also this one day i realized that my outfit reminded that of enid's in ghost world. the last photo is of my hair before the blue dye. am going to post something related to (granny) interior decoration soon enough - till then enjoy the blossoming summer and such! kisses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti