maanantai 16. toukokuuta 2011

TYTÖT SOITTAA

lauantai iltana minä ja emma elikkä typical grrls soitettiin levyjä moogie wonderlandissä, paikallisessa indie pop klubissa jota meidän ystävät järkkää kerran kuussa. tässä on minun asuni. (kuva tuli otettua sunnuntaina kun vihdoin pääsin sängystä ylös kun en kerenny ennen kun lähettiin ja kun tuli kotiin mua väsytti liikaa, ja oli kans vähän pimeä!)



eilen oli yhtäkkiä paljon kylmempi kun pari viimestä viikkoa, joten päädyin pitää mun kissakummitus villatakkii päällä koko illan.



mie tykkään mun liilasta peruukista. se oli bargain wilkinsonin halloween kamoista. alle kax puntaa!


tässä on mitä mie päädyin soittamaan lauantai iltana. ei ihan mitä oli tarkoitus soittaa, meillä nimittäin sattui olemaan teknisiä ongelmia. oikean puoleinen cd-dekki vittuili, eikä suostunu soimaan, skippas vaan kymmenen biisiä koko ajan. agh! esim mun piti soittaa jotain ihan muuta ekana, mutta ray charles oli ainoo joka suostu soimaan. ja eka setti piti lopettaa cool schmoolilla, mutta perkeleen vehje suostui vaan soittaa mis-shapesin. minkäs teet! ihmiset tuntus tykkäävän. mie tein jopa videon jossa bee tanssi cool schmoolin tahtiin kun se vihdoin toimi.. toivottavasti seuraavaan typical grrlsiin ilmestyy jonkin verran edes väkeä.


TRANSLATION: agh! i always forget to do the translation bit right away! on saturday me and emma aka typical grrls dj'd at moogie wonderland, an indie pop club night our friends run. here's what i wore, and what i actually ended up playing. we had some technical problems (right cd deck refusing to play stuff, just kept skipping ten tracks instead of playing..) so it didn't actually go as planned, but what can you do! it still went pretty well.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti