perjantai 3. kesäkuuta 2011

SE TOINEN MUMMO BLOGITTAA!

heipparallaa! rakas tukru on saanutkin päivittää tätä blogia ihan yksiksein kun minä en ole saanut aikaiseksi. no kuitenkin, yritän korjata asian ja päivittää tänne enemmän.


tässä on pari kännykkäkameralla (argh huono kuvanlaatu) otettua viime päivien asukuvaa. kesä on ja hameet sen kuin lyhenee, jeah!

ja jotta ei ihan mustavalkoiseksi ajatteluksi menisi niin minua on inspiroineet pinkki ynnä muut pastellisävyt viime aikoina. tässäpä siihen liittyvää:

kaikki kuvat omia ottamiani, osa pari vuotta vanhoja.

mä oon rehellisesti vähän jumissa bloggauksen kanssa. tumblria tulee käytettyä ihan liikaakin (?) ja mun oma blogikin täällä blogspotissa on toistoa siihen mitä olen jo tumblriin postaillut. hei raxut, mistä inspis löytyisi? oma bloginihan on SKIES OF MOSCOW ja tumblrini BANG BANG PUSSYCAT jos joku haluu olla mun uus ysti? mä haluan olla blogspot!sinikka enemmän ja ah kun ärsyttää kun tää saitti on mulle paljon vieraampi kuin tuo tumbleri. 



mun unirytmi on suht sekaisin, vääh. nytkin kello on yli viisi aamulla ja en oo nukkunu kui vähän. kahveeta kahveeta ja aina välillä partsille tupakille (hyi hyi paha tapa).

mutta yön toinen kahvipannullinen alkaa olla valmis joten tämä päivitys lähenee loppuaan. pysykäät ihanina ja lupaan olla täällä enempi läsnä!


ENGLISH TRANSLATION:
oh dear i haven't really been around. gonna fix that. pictured are a couple of low quality cell phone camera outfit photos and some other pink themed old photos of mine. my sleeping rhythm is kinda upside down and i lack inspiration regarding my blogspot blogs - i spend far too much time on tumblr, ughness. anyway. am determined to fix it. mwah.

1 kommentti:

  1. heiheirakas! kiva suakin nahda!
    mulla on vahan sama ongelma bloggaamisen kaa, kaikki vaa menee tumblriii, siella ei tartte ajatella liikaa ;)

    VastaaPoista