tiistai 14. joulukuuta 2010

GIMME A SLICE.

päivän tyyli idea: punkki paikka villatakin selkään!

jos ei viitsi / jaksa ommella, sen voi aina pistää paikalleen hakaneuloilla tjsp. extra punk pisteet. hah. ihana pizza time paikka tuli tänään postissa izzy jarvis nimiseltä ihanalta tumblr 'ystävältä'. 'ystävä' koska ei me olla taidettu muuten oikeesti puhuu muuten kun kun mä kysyin että paljon on pizza time paikka englantiin.. sääli sinänsä. tyttä vaikuttaa siistiltä. ja tekee kivaa musaa, mun lemppareita on sand witches ja ihana pieni soolo biisi.

pitäis varmaan alkaa vihdoin ompelee niitä omia paikka ideoita. kirjottuja feministisiä sanomia! olen jo parit pikkuhousut kirjonu ja pistäny mun etsyyn. mutta minneköhän mie oon ne nyt taas siivonnu viimex..


ZINESTER


RIOTS NOT DIETS.

TRANSLATION: fashion tip of the day; patches on the backs of cardigans. pizza time patch by izzy jarvis came in the post today. i should really start embroidering some patches like i thought / planned the other day. well, at least i've already embroidered some pants, available on my etsy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti