torstai 16. joulukuuta 2010

VITTU KUN VITUTTAA


päivän asu + uusi kutomis projekti: carlin mamman joululahja.

en jaksa listata mitä kaikkee oli päällä, on nimittäin aika monta kerrosta, yläkerrassa neljä kerrosta! tänään on eka vapaapäivä sitten viime perjantain ja olen ollut ihan tosi känkkäränkkä. kävin kaupungilla kiroomassa pankkiani (ne oli kämmänny mun tilin kanssa oikein kunnolla, vitun idiootit. onnex ne sentään korjasivat erheensä) lähettämässä distro tilauksia ja ostin tuota lankaa ja uudet paksut puikot. ja kerma kakkuja kun poika oli syöny ihan yksin kermakakun jonka olin tuonu töistä kotiin tiistaina. yhellä työ tovereista oli synttärit ja mie päätin ottaa mun kakun kotiin pojan kanssa jaettavaksi kun olin itse syönyt puolikkaan kun toinen työtoveri halusi syödä vaan puolikkaan. mie olin NIIN vihanen. olin ajatellu sitä kakkua koko eilisen työpäivän ja tuo ahne paska söi koko kakun :( taisi olla viimenen pisara kun vitutti. no mutta mie ostin kaksi kakkua tänään ja söin puoli toista. hahaa.



TRANSLATION: i'm wearing a fuck load of layers today. i've been very cranky today. had to go shout at my bank cos they fucked up my overdraft, and carl had eaten all of the it's-someone's-birthday fresh cream danish i brought home from work to share instead of pigging it on my own at work. think that cake loss was the last straw as i'd been looking forward to it all day yesterday. i was well pissed off. i also bought some wool & new chunky knitting needles for a christmas present knitting project.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti