sunnuntai 19. joulukuuta 2010

SUNNUNTAI && RULLA LUISTIMET KAAPISSA.


Roller Disco 1979, originally uploaded by psycopete.

vielä on hieman liian aikaista olla hereillä sunnuntai aamuna kun ei ole mitään suunnitelmia. (ainakin oli kun alotin kirjottamaan!) tai no, mun piti mennä roller derby harkkoihin (katsomaan, kun en saa vielä luistella. murtunut ranne ei oo vielä tarpeex parantunu) ja niiden jälkeen roller derby pikkujouluihin, tai joulu aterialle pubiin canterburyssa mutta koko juttu peruttiin kun täällä on taas satanu lunta eikä englanti osaa. mutta oikeestaan ihan hyvä! koska mulla ei ollu kyytiä, eikä oikein haluakaan mennä mihkään mutta ei myöskään halunnu missata mitään. mie oon missannu jo ihan tarpeeksi. ekat scrimmaget ja kaikki! viimeksi olin derby harkoissa 17. lokakuuta kun kaaduin oikein kunnolla ja mursin oikean käden ranteen oikein kunnolla (kolmessa paikassa!) sattu ihan vitusti. kuulemma ensiavussa tuli joku hoitsu kysyy että synnyttääx joku kun on niin hirvee huuto. ei että mie oisin nynny, ne väänsi mun käsi raukkaa oikeeseen asentoon! ainakin mie luulen niin, ne anto mulle aika paljon kaikkii lääkkeitä, inc. morfiinii (jee!) enkä mie muista mitään muuta kun että sattu niin perkeleesti. siit on ny tänään kai tasan kax kuukautta. huh. mulla oli käsi paketissa neljä viikkoo ja sit mie olin vielä toiset 2 viikkoo poissa töistä kun piti oppii uudestaan käyttää kättä. enkä mie halunnu mennä takasin sinne.

mulla on ikävä derbyy, ja derby tyttöi. hieman pelottaa takaisin meno, ei edes se että sattuu taas (mie oon kerran sen jo tehny, toinen kerta on sit jo iisimpää! ainakin tämä on mun teoria) vaan että mie oon ihan ulko puolinen kun olen ollu niin kauan poissa. seuraavat harkat onkin 9. tammikuuta ja ne on tällä kertaa lähellä. mie menen ihan salettiin niihin, vaikka en voikaan vielä luistella. tai no.. periaatteessa ehkä voisin. tohtori sano että kuus viikkoa kipsin poiston jälkeen mikä on just vuoden vaihteessa. mulla piti olla tarkastus huomenna mutta töiden takia piti vaihtaa ja seuraava aika on vasta 17. tammikuuta. mie katon miltä se käsi tuntuu 9. päivä. nyt vielä se on aika kipee ja herkkä, olen sentään sen tuen ottanut jo pois (sitä piti vaan 2 viikkoo pitää mutta mie pidin kolme ja puoli.) mutta toisinaan tulee oltuu tyhmästi ja se sattuu. kunhan en ny kaadu liukkaalla ja sillä kädellä ota kiinni nii enköhän mie pärjää. mie oon jo kaks kertaa vetäny perseelleni, ja se oli ennen lunta. onnex en yrittäny / kerenny mitään sillon. vähän kyllä hirvitti jälkeen päin. ne on nuo mun typerät ruskeet saapikkaat. ne on kivat mutta ei yhtään pitoa. niitä kai sit taas keväämmällä. mie pistän mun leopardi kuvioiset kumisaappaat päälle kun on vielä talvista.


nyt kun ois oma levy soitin voisin kuunnella mun babitzinit kokoelmaa ja muska versiota tästä biisistä. internetti feilaa eikä sitä löydy mistään. PERKELE. muska on mun lemppari babitzin. onneks emma toveri tulee takasin medwaylle ja sillä on semmonen tsydeemi millä saa vinyyliltä ämpeekolmosia, sit mä voin kuunnella muskaa ja kirkaa ja vicky rostin ekaa levyy.




KIRJOITA POSTIKORTTIIN - muska


HÄÄMUISTOJEN VALSSI - muska


SIINÄ RUUTIA ON KUN RAKASTUN - vicky rosti

TRANSLATION: it's too early for me to be up on a sunday morning considering i have no plans. or actually i was going to go to roller derby practice (just to watch) and then christmas do in canterbury but its all cancelled due to SNOW. meh. i fractured my wrist in three places in october and i havent been to derby since. a bit nervous about going back next month. not cos i'm scared of getting hurt, just that... i'll be all left out from having been away for 3 months. it's really slippery outside and since my pretty brown boots have absolutely fuck all grip (i've fallen on my bum TWICE wearing them since my accident and it makes me hella nervous) i'm going to just wear my new leopard print wellies til it's spring or whatever. i wanna listen to a finnish version of this song cos it seems appropriate but internet fails me and i can't find it anywhere. i've got it on vinyl though but i don't have a record player. luckily my friend emma's coming back to medway and she's got one of those things you can make vinyl into mp3s with!

2 kommenttia:

  1. uuh, sinä rokkaat! aivan ihana päivitys! muska ja vicki <3 ___ <3 !!!

    VastaaPoista